ویترین خبر

وب گردی و رصد سایت ها (مصطفی قهرمانی (خبرنگار))

ویترین خبر

وب گردی و رصد سایت ها (مصطفی قهرمانی (خبرنگار))

گزارش وبلاگ ویترین خبر از سفر خاخام های یهودی به مناطق جنوب کشور

گزارشی کوتاه خبرنگار کوله بار از سفر خاخام های یهودی به مناطق عملیاتی جنوب کشور:


خاخام های یهودی گمان می کردند


که ایران آغاز گر جنگ 8ساله بوده است



وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار): تبلیغات منفی و دروغین رسانه‌های بیگانه تا این اندازه بود که خاخام های یهودی سفرکرده به مناطق عملیاتی به اشتباه تصور می کردند که ایران آغاز گر جنگ 8 ساله بوده است.


به گزارش وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار)، خاخام های یهودی و زن مسلمان شده فرانسوی با حمایت سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج، از ظهر روز چهارشنبه 26 بهمن ماه سفرشان را  آغاز کردند. آنها ابتدا وارد استان خوزستان شدند و شوشتر و بعد از آن از شوش دانیال بازدید داشتند.


خانم زهرا گیلوم، استاد دانشگاه و آقایان خاخام به ترتیب دیوید رایز از کشور کانادا و یوسف روزنبرگ از کشور آمریکا بودند که در این سفر شرکت کردند تا از نزدیک مناطق جنگی ایران را مشاهده کنند و پی به حقایق 8ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران ببرند.


بنابراین گزارش، دانیال پیغمبر(ع) یکی از پیامبران قوم یهود بوده و این میهمانان خیلی علاقه‌مند بودند که حتما آنجا را زیارت کنند.زمینه‌سازی صورت گرفت تا این عزیزان زیارت کنند و این آقایان حدود یک ساعت‌ونیم در آنجا به عبادت مشغول بودند. برای آنها این موضوع خیلی جالب بود که مردم ایران هم به پیامبر آنها احترام زیادی قائلند و مردمی دین دوست هستند. 


به گزارش وبلاگ ما، هدف از برگزاری این برنامه سفر، آشنا کردن این مهمانان با مقوله‌ راهیان نور بود.


بازدید از مناطق عملیاتی شوش،شوشتر،اهواز، اروند کنار، شلمچه، مسجد جامع خرمشهر و ... جزو برنامه های اصلی بازدید خاخام های صهیونستی بود.


گفتنی است، آنچه که جالب به نظر می‌رسد، تبلیغاتی است که علیه نظام جمهوری اسلامی در دنیا ایجاد شده و صورت گرفته توسط رسانه‌های بیگانه تا این اندازه بود که اینها اطلاع نداشتند که در جنگ ایران و عراق، کدام‌یک از طرفین جنگ را آغاز کرده است و به گمانشان، ایران آغاز گر جنگ بوده است. اینها به واسطه‌ برنامه‌ در حال جریان مطلع شدند که شروع‌کننده‌ جنگ عراق بوده است.


 مدیر روابط عمومی سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج و یک گروه مستند ساز به کارگردانی عباس لاجوردی این دو خاخام یهودی و زن فرانسوی را همراهی می کردند و قرار است تا دو هفته آینده، مستند این سفر آماده شده و از یکی از شبکه های تلویزیون داخلی و برون مرزی پخش خواهد شد.


انتهای پیام/

نظرات 1 + ارسال نظر
fatemehsheikholeslami پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام تا زمانی‌ که پول وجود داشته باشد مشتریان محلی رفتار صحیح پیش گرفته و به آنچه به آنها گفته شده عمل میکنند و کشورهای دیگر چشم و گوششان را بسته و مسائل را نادیده میگیرند نه برف و باران و نه ظلمات شب نمی‌تواند نیروهای سپاه قدس را از انجام وظائف محلوله شان باز دارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد