ویترین خبر

وب گردی و رصد سایت ها (مصطفی قهرمانی (خبرنگار))

ویترین خبر

وب گردی و رصد سایت ها (مصطفی قهرمانی (خبرنگار))

وبلاگ ویترین خبر: خاخام‌های ضدصهیونیسم به اردوی راهیان نور رفتند

مدیر روابط عمومی سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری:

خاخام‌های ضدصهیونیسم به اردوی راهیان نور رفتند

/شگفتی خاخام ها از زیارتگاه دانیال نبی


وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار): خاخام‌های ضد صهیونیسم با حضور در مناطق عملیاتی ضمن داشتن چیفه‌های منقش به پرچم فلسطین و کارت‌های که بر روی آن عبارت برای نابودی هرچه زودتر صهیونیسم دعا کنید نوشته شده بود از این مناطق دیدن کردند.


 

به گزارش وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار)،سیدمحمد یاشار نادری مدیر روابط عمومی سازمان اردوئی، راهیان نور و گردشگری بسیج  اظهار داشت: در پی تعامل بین سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با برگزاری همایش ضد صهیونیسمی «هالیوودیسم» که در آن تعدادی از روحانیون شریعت حضرت موسی(ع) که در کشورهای مختلف دنیا علیه اسرائیل فعالیت می‌کنند، شرکت داشتند سه نفر از این افراد به مدت دو روز در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته گذشته همراه با یک گروه مستندساز تلویزیونی از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید کردند.

وی ادامه داد: «دیوید رایس» از خاخام‌های ضد صهیونیسم از کشور آمریکا، «یوسف روزنبرگ» از خاخام‌های کشور کانادا و همچنین خانم «کیریستین زهرا گیلوم» که به دین اسلام مشرف شده و دارای مدرک دکتری جامعه شناسی و ساکن کشور فرانسه است افرادی بودند که به همراه احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون که به عنوان مترجم این گروه بود، در سرزمین نور حضور یافتند.

*شگفتی خاخام یهودی بعد از دیدن آرامگاه دانیال نبی

نادری بیان داشت: اولین مرحله از برنامه این گروه بازدید از منطقه شوش دانیال بود که در حاشیه این بازدید دیوید رایس با تعجب گفت "من از خادمین این زیارتگاه تشکر می‌کنم، شما باید تصاویر این زیارتگاه را به دنیا مخابره کنید تا آنها که مدعی هستند مسلمانان و به خصوص ایرانیان که با دین یهود دشمنی دارند چه عمارت زیبایی برای پیامبر دین یهود ساخته‌اند".

نادری تصریح کرد: این گروه در محل اردوگاه شهید «حبیب‌اللهی» اهواز حضور پیدا کردند و در آنجا نمایش فرهنگی، بصیرتی مردان آسمانی در حضور سردار سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور و سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (ع) استان خوزستان برگزار شد.

*صهیونیسم ساخته دورغین اسرائیل است

مدیر روابط عمومی سازمان اردوئی، راهیان نور و گردشگری بسیج خاطرنشان کرد: در این نمایش چندین هزار نفر دانش‌آموز دختر دبیرستانی در قالب کاروان‌های راهیان نور حضور داشتند که خاخام‌های یهودی و خانم کیریستین زهرا گیلوم برای جمع حاضر در خصوص دین یهود صحبت کرده و گفتند: دین یهود هیچ نسبتی با مکتب ساختگی صهیونیسم ندارد و ساخته دروغین اسرائیل است.

خانم کیریستین زهرا گیلوم که مسلمان بوده به دلیل داشتن حجاب در فرانسه از تدریس منع شده است در سخنانی خطاب به دانش‌آموزان دختر گفت: قدر کشور، نظام و دین خود را بدانید که این طور آزادانه در راستای دین مبین اسلام رفتار کرده و کسی مانع حجاب شما نمی‌شود.

*به حقانیت جمهوری اسلامی پی بردیم

نادری اظهار داشت: همچنین این گروه از منطقه عملیاتی والفجر8 در اروند دیدن کرده و روایان دفاع مقدس آنها را با نحوه اجرای عملیات والفجر8 و نوع مدیریت رزمندگان اسلام آشنا کردند. نکته قابل توجه در این بازدید این بود که آنها اظهار می‌کردند در اثر تبلیغات وسیع غرب به ویژه آمریکا مردم براین باورند که متجاوز اصلی در جنگ ایران و عراق، ایران بوده است اما امروز ما با حضور در این منطقه و شنیدن صحبت‌های راویان ایرانی و دیدن اثر به جا مانده از جنگ به حقانیت جمهوری اسلامی پی بردیم.

نادری گفت: مرحله بعدی برنامه این گروه دیدار ازمنطقه عملیاتی شلمچه بود که در حضور تعداد زیادی از کاروان‌های راهیان نور انجام شد که حضور نسل سوم و چهارم انقلاب در این مناطق باعث تعجب این گروه شده بود و از همه مهمتر دیدن جوان بسیجی بود که با تحصیلات کارشناسی ارشد و با پای برهنه به عنوان خادم شهدا فعالیت می‌کرد.

نادری افزود: در حاشیه این بازدید، خاخام دیوید رایس و یوسف روزنبرگ در خصوص بیانیه «نتروریاکارتای بین‌الملل» که مربوط به اتحاد یهودیان ضد صهیونیسم است با جوانان حاضر به گفت‌وگو نشسته و اظهار داشتند ما به عنوان یهودیان ضدصهیونیسم نخستین کسانی هستیم که تمایل رسانه‌های غربی بر تحریف مسائل خاورمیانه را تجربه کرده‌ایم. همچنین آنها اشاره کردند ما در اعتراض به حکومت اسرائیل با تعداد زیادی از یهودیان در خیابان‌های نیویورک، لندن، بیت‌المقدس و نقاط دیگر جهان تجمع کرده‌ایم که با برخورد شدید و خشن صهیونیسم‌ها مواجه شده و تعداد زیادی از ما مجروح شدند.

*خاخام‌ها چفیه‌هایی که منقش به تصویر مسجدالاقصی بود را دور گردن انداخته بودند

وی بیان داشت‌:‌ از نکات قابل توجه دیگر این بود که این خاخام‌ها چفیه‌هایی به دور گردن انداخته بودند که منقش به پرچم فلسطین بود و کارتی نیز بر روی سینه‌شان نصب کرده بودند که پرچم اسرائیل با ضربدری پوشانده شده بود و زیر آن عبارت «هریهودی صهیونیسم نیست و برای نابودی هرچه زودتر اسرائیل دعا کنید» نوشته شده بود.

مدیر روابط عمومی سازمان اردوئی، راهیان نور و گردشگری بسیج در پایان خاطرنشان کرد: خاخام‌های یهودی در شلمچه و مسجد جامع خرمشهر با دیدن زائرینی که با پای برهنه حضور داشتند با تعجب سوال می‌کردند که چرا اینها این طور آمده‌اند، به آنها پاسخ داده شد که ما ایرانی‌ها ارزش زیادی برای شهدایمان قائل هستیم و این زمین‌ها به خاطر خون شهدا دارای ارزش است و با کفش تردد نمی‌کنند.

نادری گفت: روایت حماسه‌آفرینی رزمندگان و شهدای ما در منطقه شلمچه وقتی توسط راویان روایت می‌شد مهمانان ضد صهیونیسم را منقلب کرد و مشاهده کردیم خانم کیریستین زهرا گیلوم هنگام شنیدن این روایت‌ها می‌گریست.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد