ویترین خبر

وب گردی و رصد سایت ها (مصطفی قهرمانی (خبرنگار))

ویترین خبر

وب گردی و رصد سایت ها (مصطفی قهرمانی (خبرنگار))

شهرام عبدلی: مطالب منتشر شده منتسب به من در فیس بوک دروغ است

شهرام عبدلی در گفتگو با وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار):


مطالب منتشر شده منتسب به من


در فیس بوک دروغ است


وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار): بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار) گفت: مدتی است که مطالبی در فیس بوک از قول من منتشر شده است که دروغ است و بنده آن را قبول ندارم.


شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگوی اختصاصی با وبلاگ ما با انتقاد به برخی مطالب دروغین منتشر شده در فیس بوک از قول بازیگران و هنرمندان گفت:


متاسفانه فیس بوک تبدیل به فضایی برای سودجویی برخی از افراد شده است. مدتی است که در این فضای مجازی، از قول بنده مطالبی منتشر شده است که اصلا صحت ندارد و من آن را قبول ندارم و معتقدم این کار، به نوعی سواستفاده از جایگاه هنرمندان کشور است.


وی افزود: باید برای مردم شفاف سازی کنیم تا متوجه شوند کدام مطلب و خبر صحت دارد و کدامیک دروغین است. من به عنوان هنرمندی که عاشق مردم هستم و همیشه در نقش هایم از انرژی مثبت مردم به خودم بهره جسته ام، معتقدم که بازیگر از آن مردم است و حرفهایش هم باید برگرفته از مردم باشد. من همیشه سعی می کنم مطالبی را بگویم که به نفع کشورم باشد نه به ضرر آن. سودجویان هم که می دانند حرف های یک هنرمند می تواند بر روی مردم تاثیر گذار باشد، متاسفانه گاهی به دروغ دست به انتشار مطالبی از قول یک هنرمند می زنند تا این گونه حرف خود را پر رنگ جلوه دهند.


شهرام عبدلی اضافه کرد:

امیدوارم که مردم ما که سرشار از هوش بالا هستند بتوانند بین مطالب دروغ و راست تمیز قائل شوند و فریب سودجویان را نخورند. من همیشه به نظام جمهوری اسلامی ایران احترام گذارده ام و می گذارم و خودم روزگار جوانی و نوجوانی ام را در محله های جنوب تهران گذرانده ام و بچه مسجدی ها و کسانی که اعتقادات اسلامی دارند را دوست دارم.


این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به سابقه حضور خانواده و بستگان نزدیکش در جبهه ها در زمان هشت سال دفاع مقدس گفت:


در دوران جنگ، پدر و عمویم علاقه خاصی برای رفتن به جبهه داشتند. پدرم هر چند وقت یکبار از طرف اداره اش داوطلب می شد تا به جبهه برود و من که در آن روزها نوجوانی بیش نبودم و خانواده ام نگرانش می شدیم. عمویم جزو افرادی است که در زمان جنگ حضور فعالی در جبهه داشت. گاهی که خانواده اش با رفتنش مخالفت می کردند، بی آنکه خبری به آنها بدهد، مخفیانه ساکش را برمی داشت و می رفت.


این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به فعالیت های پدرش در جبهه افزود:


گاهی پدرم از جبهه به خانه بر می گشت، از خاطرات جبهه برایمان می گفت. شهید" فکوری" فرمانده شان بود که هر بار که پدرم نامش را به زبان می آورد، بغض می کرد و چشمانش نم دار می شد. پدرم علاوه بر اینکه به خط مقدم جبهه می رفت، گاهی در بخش حمل ونقل وارسال کمک های مردمی به جبهه ها فعالیت می کرد. در آن روزها همه دست به دست هم می می دادند تا در مقابل عراق ایستادگی کنیم وبه پیروزی برسیم و اگر این همت و غیرت نبود، الان وضعیت کشورمان همانند عراق، افغانستان و... وضعیت نابسامانی داشت.


گفتگوی اختصاصی با این هنرمند سینما با موضوع راهیان نور به زودی منتشر می شود.


گفتگو: مصطفی قهرمانی


انتهای پیام/



























































نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد